Researcher Kahramanlar sizi anlayamadım zaten az kilo almamışsınız haftanıza göre neden daha fazla almak istiyorsunuz😳
Mutlulukgeldi Kahramanlar canm bende 44 ile kaldim 53 oldum 26 haftya girdi bebigim 25+5 yaklasik bebim 800 gr dedi😑