Masmavi- bende hem kulak hem koltuk altı var.
Kulak olanda ölçü 0.8-1 derece fazla gösteriyor. Uyanıkken koltuk altından ölçüyorum ama uyurken koltuk altı zor oluyor kulaktan ölçüp 1 derece eksik hesaplıyorum ikisi de alınmalı bence. Kulak daha hassas ve hızlı