kizinaasikanne portakalrecelim benim kızımın ismi Duru şimdi bi erkek bebeğe hamileyim ama eğer kız olsaydı Dua koymayı çok istiyordum 🙈
portakalrecelim kizinaasikanne Duru da çok güzel isim evet🥹🌻🌿 erkek ismi Tuna çok beğeniyorum ben fikir olsun
portakalrecelim mor_menekse1 aaaa aynı durumdayız 🥰 çok güzel isim. Sizce benim durumda hangisi peki? Doğa yeni Ayla eski gibi durur mu sizce
mor_menekse1 portakalrecelim ewt yaaaayniyiz iki isimde çok güzel ama ayla telafuzu bile zor sanki Doğa çok güzel bir isim yanına Arya çok yakisir Arya Duru da olabilir çok zor kararlar 😍🤭 portakalrecelim
Selim_Alparslan Alya05 oo maşallah kuzum 🌸🥹 benimde 2 oglum var biri 7 yaşına giriyor diğeri 2 ay 20 günlük 🥹🌸
portakalrecelim mor_menekse1 çok zor bi karar evet 🥹🥰 son bebeğimiz olmasını planladığımız için içime de çok sinsin istiyorum ablasının adı gibi🙏🏻 karar vereceğiz üniversiteye başlamadan inşallah 😁