Sevgili gebeler 6+6 günlük gebeyim. 3 gündür kahverengi kanamam vardı her lavaboya gittiğimde peöeteye geliyordu. Dün büyük bir parça koyu kırmızı pıhtı peçeteye geldi. Doktora gittim kese görünüyor kalp atışı da var ama ürkütücü bir kanamaydı doktor düşük riski olduğunu ve kendimi hazırlamam gerektiğini söyledi. Ayrıca 5 kasımda beta hcg değerim 106 çıkmıştı 29 kasımda 3246 çıktı. Çok az artmış görünüyor. Aynı durumu yaşayanlar var mı?