edaabykl aysima2677 benmde ikili testte yuksek risk cikti trizomi 21 ama bide kombine risk var o normal çıktı o iyi biseymis ultrasonda da ense kalinligi normal burun kemigi var ama icim rahat etmedi iki gun once fetal dna yaptirdim sonuc bekliyorum
Esralemi aysima2677 benimde ikili tarama düşük riskli çıktı ultrasyon muayenesi gayet iyidi ve doktor yarım saat baktı herşeyine kan sonucum düşğk risk işaret etmekte dedi doktor ısrarla detay yaptır dedi ama ben kararsızım
ru_a6 aysima2677 bana doktorum üçlü ve dörtlü tarama çok doğru sonuç vermiyor demişti isterseniz fetal dna yaptırın
muni edaabykl benimde test sonucum yüksek çıktı iki gün önce fetal DNA yaptırdım güzel sonuçlar alırız inşallah 🙏
Esralemi aysima2677 ben şöyle düşünüyorum Allah korusun bir sendrom olsa bile aldırmayacağım oyüzden de fetal DNA’yı yaptırmadım ama birazda uktrasyona güvendim herşeyi normal çıkmıştı çünkü