Sevimlimom merve02312 ilk gebeliğimde boş gebelikti ilaçla suni sancıyla verdiler ama tam düşmedi kürtaj oldum
merve02312 Selim_Alparslan sağlıksız gebelik bebek yok doktor ilacla keseyi dusurcz dedi suni sanciyla
merve02312 yorgunannis momofmychildren doktor oyle dedi sadece kese var zaten 8 haftalık doktor ilaca suni sanciyla keseyi dusurcz dedi
_Uykusuzanne1 momofmychildren veriyorlar bir ay önce suni sancı değilde onun gibi bişey ya dil altı hap veriyorlar bide alttan fitil atıyorlar ikiz bebeklerimi ölü doğum yaptım 10+1 haftalıktı
endlesslove1 merve02312 kürtaja almamak için düşürmeyi tercih ediyorlar bana da aynı seçeneği sunmuşlardı ama ben kürtajı seçmiştim suni sancı dedikleri de düşük yaptıran bir hap var dil altında eritiyorsun ondan bahsetmişlerdir
ru_a6 merve02312 Suni sancı değil de bi ilaçla falan düşük yaptırtılır suni sancı doğum içindir o haftalarda doğum olmacağına göre düşüktür
ozlemeslemgoktug merve02312 sancı çekmekten kürtaj olmanız sanki daha iyidir ya keşke ilaçsız falan kendi düşmeye başlasa ama ilaç yerine kürtajı öneririm ben hakkjnizda hayırlısı olsun inşallah.