Kızlar bu ayda olmayacak içime öyle doğuyor diğer aylar gene bir heyecan vardı içimde ama bu ay umutsuzluk var içimde yumurtlamanın üstünden 6 gün geçti biliyorum çok erken ama diğer aylar heyecanla test alır günümü beklerdim negatif çıksa bile adeti beklerdim belki döner diye bu ay hiç bir his yok bu ayla beraber 10. Ayı da deviriyoruz çevremde hamile haberleri aldıkça içine iyice kapanıyorum kıskançlık veya hasetlik değil ama neden bende anne olamıyorum düşüncesine giriyorum sonra nasip diyorum ne yapacağım inanın bilmiyorum