Hanımlar benim ilk doğumumda çatım çok basıktı ve rahim ağzı darlığım vardı ona rağmen normal doğum yaptım ama baya bi kesim vardı 30 a yakın dikişim vardı burda anlatmıştım yıllar önce doğum hikayemi şimdi ikinciye hamileyim tekrar bu şekilde normal doğurabilir miyim ki aranızda bu şekilde olup normal doğum yapan var mı?