Ayseacaru 37 haftalık gebeyim takiplerimde ayda bir gittim hep ama bende sizin gibi araştırmaya başladım Yakup beyde takipliyiz ilgili bir doktor ama ebeleri tanımıyoruz tabiki
iremrabiia feride şadi var ben sürekli ona gidiyorum kendimi rahat hissediyorum sorularımı sorabiliyorum ve açıklıyor herşeyi gayet memnunum 15 haftalık gebeyim orda doğum yapan varsa odalarından bahsedebilir mi
ahyayuni Kızlar ben o hastanede iki sene önce doğum yaptım gerçekten harika bir hastane ilk iki doğumun ozelde olmasına rağmen oradaki konforum daha iyiydi ebeler ilgili doğum odan güzel valla ben çok memnun kaldım