Bilippi Kızlar yerleşme kanaması kaç gün ve ne kadar sürüyor? Adetime 5 gün var. Ama iki gündür damla damla açık kahverengi pembe gibi lekeler var. Korkuyorum adet mi oluyorum diye 😢 çünkü çok yorgunum artık 😢😢
sg0707 Bilippi bende 6 haftalık hamileyim kanamam oldu progestan verildi lekelenmeler devam ediyor umarım sağlıklı olurlar
salihaci Bilippi İlk kez başıma geldi gün sürmüyor bir kere geliyor ve diğer lavaboya çıktığınızda kahverengi geliyor yani bende öyle oldu bende düşük diye korkmuştum 7+2 de öğrendim hamile olduğumu yerleşme kanamasıymış
Bilippi Yaaa Allah bir daha yaşatmasın 💙 güzellikle tamamına erdirsin. Haklısınız şimdi öyle yapıyorum.
canan12345_ Şuan bende aynı durumdayım canım adetime daha 4 gün var şuan bendede lekelenme oldu post acacaktim senin postunu gördüm bnde burda bekliyim o zaman bende çok istiyorum yoruldum artık ağrıların falan varmı peki kaşık vs
Bilippi canan12345_ belim ağrıyor biraz onun dışında bir ağrım yok. Cuma günü çok misafirim vardı acaba o zaman bir şey mi oldu diye düşünüyorum 😢 böyle lekelenmeler olunca. Sizin kaç gündür sürüyor?
esrayce Bende yaşadım canım lekelenme dinlen sadece yarın randevum var hayırlı haberler alırım Allah nasip ederse
cigdem_mehmet Ayın 17 sinde aşılama oldum 26 sından beri kahve pembe az az akıntım hala devam ediyor bende anlamadım bat 2 Aralık hayırlısı olsun
1_Ozgnn cigdem_mehmet aynı gün olmuşuz brnim olmayacak ama senin olsun aminnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 güzel haberler al 🙏🏻
guliz20 _Nazendeem bende 24 kasımda ilk aşılamamı oldum pcos bar bende ve 6. Günümdeyim ilk günden beri bel ağrısı vardı ve şişkinlik var şu 2 gündür göğüs uçlarında acı var ilk defa olduğum için hiç bir bilgi bilmiyorum yardımcı olur musunuz