birbebegin ben de hissetmiyorum 17 haftalık olduk ilk gebeliğimde 19 da hissetmiştim ikinci de daha erken hissedilit diyorlardı normal mi acaba ben de tedirginim neden hissetmiyorum acaba? Üstelik ilk gebeliğimde 19 da tekmeyi hissetmiştm ama 19 dan önce böyle balık içimde yüzüyor gibi oluyordu şimdi o da olmuyor ilkine göre göbek bölgem daha yağlı mı diye acaba