snycl hastane hizmetlerinden de ebelerden doğumhane ekibi her şey güzeldi hepsi özveriliydi çok şükür özellerde genelde aksamları çocuk doktorları doğuma gelmiyor 21.30 da doğum yaptım doğar doğmaz çocuk hekimi hemen muayene etti sabah taburcu olmadan önce de yenidoğan uzmanı gelip değerlendirdi o şekilde taburcu olduk 🌸