esociiik58 Merhaba kızlar 21 haftalık hamileyim. Numuneye Özlem hocaya gidiyorum doktordan memnunum ancak doğumu üniversitede yada medicanada yapmayı düşünüyorum doktor önerisi olan var mı bu konuda
Arya2478 Şavaşa iyi diyorlar ben oraya gidecektım doğum Ocak 19gözüküyor izinliymiş sen ona gidebilirsin