kaplanfamily bende aynıyım özelere para verilmiyor cidden çok pahalı Buca kadın doğuma randevu al 2 li tarama testi için randevu çok bende oraya gittim 1 ay önce ama gebelikle takiplerimi Ege Üniversitesi devlet hastanesinde yapıyordum doğumumu orda yapmıştım yine orda yapcam özel hastanelere insanları mecbur bırakıyorlar durumu iyi olanlar zaten devlet hastanesinin yüzüne bile bakmıyorlar