Kızlar şimdi benim mal eşim ailesine çok düşkün. Her hafta her hafta onlardayız agzının içine bakıyor onların Babasının ismi. Orhan. İlla o olacak diyor tamam dedim yanına isim koyalım dedim yok diyo peygamber demıyor birbirimize girdik neler diyo bundan sonra sana iyi olmayacam eve gelmeyecem bende gelme diyorum Boşanırız diyorum boşan diyo bu kadar abartmaya gerek varmı ya