Sysymom Resimde en son testi dün akşama doğru yaptım pik kabul edebilir miyiz bugün sabah yaptım silikleşmiş artık hemen silikleşir mi bayadır deniyoruz olmuyor Ovulasyon testi mantığını da çok anlayamadım 
_Nazendeem Sysymom benimde boyleydı pik olmuştu yapay zeka değil dedi ama piktı ertesı gün çatlama oldu sonsa
hllasm Sysymom yapay zeka yanlış cevap veriyor ben de pik günü sormuştum hem de t çizgisi daha koyuydu pik değil dedi
Sysymom anonimhesapp di mi ben de oldu diye düşündüm ama yapay zeka yok deyince de üzüldüm sabah ta silik çıktı düne göre 😔
esmanur3406 Kızlar ovulasyon testi kullanırken regliden 1 hafta sonra pik gördük değerlendirdik diyelim adete 4-5 gün kala yine pik olurmu olursa yine yumurtlama demek mi sizce ?
hou Sysymom pik canım yapay zeka silik algılıyor geçen ay bana da öyle dedi sonra farklı şekilde sordun pik dedi🤣🤣 değerlendir bence
Sysymom hou ya çok teşekkür ederim beni rahatlattın değerlendirdim inşallah olur bu ay o ay olsun lütfen 🙏
hou Sysymom rica ederim ne demek🌼 amin amin hepimiz için o ay bu ay olsun sene sonu sürprizi olsun inşallah tekrar amin 🫠🙏