ru_a6 Değerin düşünce adet olmaya başlıyosun. Burda birinden duymuştum kimyasal gebelikten sonra normal hamile kalmak daha kolay oluyomuş inşallah tekrar sağlıkla nasip olur 🙏
Esrasrgn mvlgnlr üzülme her kadında farkında olmadan bile oluyomuş. Bende ilk defa yaşadım inşallah önümüzdeki ayda güzel haberi hepimiz alırız 🥰