gunelozturkq tabi seve seve.
Spinal oldum evet ama iğne asla acıtmadı damar yolundan çok daha az bi acı düşünün. Sondayı da uyuşukken takıp his gelirken çıkarıyorlar hissetmezsiniz.
Karna bastırma işlemi gelip de karnınıza çökmüyorlar tabii ki :) O işlem bence abartılıyor bende sadece parmaklarıyla masaj tarzında bastırıp pıhtılı kanın akmasını sağladılar korkmayın o işlem çok zor değil.
Hastanede 1 gece kaldım ertesi gün duş aldım akşam üstü taburcu oldum.
Sütüm yavaş geldi çünkü ben planlı sezaryen olarak gitmiştim. Mama ile desteklediler aynı zamanda sürekli emzirmeye çalıştım. Bikaç aya tamamen mamayı bırakacak duruma bile geldi. Sütü dert etmeyin ve asla diyet yapmayın. Kilo verilir. Tatlılar özellikle irmik sütü çok artırıyor. Mama verirlerse de takılmayın bence yine de emzirin.
İlk kalkarken biraz zorlandım ama benim canım çok tatlıdır o halde bile ben bağırmadıysam siz de bağırmazsınız :)) Zaten sürekli yürümenizi istiyorlar biraz canınız yanabilir adım attıkça ama korkmadan yürüyün. Çünkü sezaryende ne kadar fazla yürürseniz o kadar çabuk iyileşirsiniz. Beni gaz çıkarma zorunluluğu biraz yormuştu dik ve normal bi şekilde yürümek gerekiyor onun için.
Bir de kimsenin bahsetmediği o kürek kemikleri ağrısı var. Havlu koyarlar omzunuza. O havlu 1 hafta filan dursun çünkü ameliyat sonrası orası sızlıyor ameliyathanenin soğuğundan olsa gerek. Ben ondan dolayı ağrı çekmiştim krem vermişlerdi