[silindi] Kızlar kızım 3 yaşında tırnak etlerine takmış durumda işaret parmağıyla baş parmağındaki etleri koparıyor sürekli bu neden oluyor acaba sizde de varmı varsa nasıl bıraktırdınız?
PapatiA [silindi] bizde olmadı ama yigenimde oldu stresle can sıkıntısıyla alakalı olduğunu söylediler renksiz oje felan kullandılar bi süre
suragungor [silindi] bu bende var olan bir durum 30 yasindayim 7 yasindan beri tirnak etlerimi kopariyorum once elimle kopariyordum ama artik tirnak yer gibi disimle etleri kopariyorum bunun basladigi donemde cocuklugumun en zor en stresli donemiydi babam annemi aldatiyor her gun dovuyordu eve her aksam polisler geliyordu cehennem gibi bir ortamdi ve beni tek rahatlatan sey buydu cok stresli oldugum donemlerde etim kanayip parmaklarim yara olana kadarda koparmaya devam ediyorum elimde veya kontrolumde olan bir durumda degil tedavi gorup birakmakta istemiyorum acikcasi stresli zamanlarimda cok rahatlatiyor beni cocugunuz stresli bir surec yasiyor mu yeni kardes olabilir aile icinde siddet olabilir esinizle kavga ediyorsaniz yaninda o olabilir yasi daha cok kucuk pedagog cocuk psikiyatrisi aslinda ise yarayabilir
lotusflowers Valla ben kendim yapıyorum çok stresli bi dönemde başladı. En son öyle bi boyuta geldi ki bazı parmaklarımın hissi yok oldu. Bir çocuk psikoloğuyla görüşme imkanınız varsa iyi olur bence
ru_a6 Benim kızımda tırnak yiyodu acı oje aldım onla geçti ama eliyle koparıyorsa bilemedim ne iyi gelir büyük ihtimal stres falandır konuşarak çözülmüyor bu tarz problemler, genelde somut bir çözüm bulmak gerekiyor
[silindi] suragungor yani çok dikkat etmeye çalışıyoruz çok nadir oluyor şiddet zaten yok sözlü atışmalar oluyor ara sıra yanlız büyüyor köyde yaşıyoruz elimizden geldiğince sosyalleşmesini sağlıyoruz ama sıkılıyor galiba ondanmı diye düşündüm bende
suragungor [silindi] olabilir aslinda yapma dedikce daha cokta yapabilir dikkatini baska seylere cekebilirseniz belki birakir umarim devamli olmaz
gkc990_ @[silindi] Küçük kizim şubatta 5 yaşına giricek kardeşi olacağını öğrendiğinden beri tırnak etlerini yiyor 😟 acı oje aldim onu sürdük ama acısı geçince tekrar yiyor ve asla ojeyi aci diye sürdürmüyor uyuyorken sürüyorum uyanınca fark ettiğinde kıyamet kopuyor evde bebek doğunca bilmiyorum naparım kiskancliktan yapiyor dediler bencede öyle yani 😔