
Arkadaşlar merhaba 2 gündür aynı marka testle gebelik testi yapıyorum hep negatif çıkmıştı bu sabah böyle bi silik çizgi çıktı bu ya ovülasyon takibi yapmıştım 2 senedir deniyorum 1 tane kalp durmasından dolayı kürtaj 2 tane kimyasal gebelik geçirdim bu ay çok uğraştım sizce pozitif mi