4567788 iki çocuk +27 haftadan Merhabalar
Şimdi benim şöyle eşim sabah işe gidiyor hevesim ve keyfim yerindeyse ağrımda yoksa işlerimi sabahtan öğlene halletmeye akşam yemeğinide yapıp bırakmaya çalışıyorum o zaman baya bi vaktim kalıyor uyumasam bile uzanıyorum ama uyuyunca çok kötü oluyorum ben ha birde benim uyku düzenim diye de bişey yok bazen 12 de bazer 01:30 bazen daha fazla ama en erken gece 12 de eğer çocuklar uyumuşsa evet yatıyorum onları bırakıp yatamıyorum Gel gelelim şubatda doğumum var Allaha tevekkül ediyorum o en güzel vekil bana da yardım edecektir . Ama vu sefer öncekiler gibi yapmıycam bu sefer doğumdan sonra ne kadar vitamin takviye almam gerekiyorsa doktoruma yazdırıp alıcam ki bünyem sağlam olsun piskolojim dayansın diye