Ozgenur22 ben dış gebelik yaşadığım dönemde zaten hiç hazır değildim bebek henüz düşünmüyordum yeni evliydim. Hazır hissettiğimiz zaman çok şükür 1 ay içinde oldu. Aradan 2 sene geçmişti tabi. Benim doktorum dış gebelikten sonra en az 6 ay hatta 1 sene olmaması gerektiğini söylemişti. Bizde zaten düşünmediğimiz için 2 seneyi geçirdik.