Nur67 Perşembe günü opu oldum yumurtam boş çıktı onda da. Bir kaç gündür aniden sol kasığıma ağrı giriyor batma hissi gibi.. bu durumu yaşayan var mı? Normalde sol tarafta yumurtam yok. Sağdan alınmıştı opu sırasında.