8 haftalık hamileyim ve bu ay regl oldum ilk başta kahverengi lekelenme şeklinde geliyordu ama dün kırmızı regl kanamasına döndü ama ağrım vs yok doktora gittim ve bebeğinde benim de sağlıklı olduğumu korkulacak bir şey olmadığını söyledi binde bir de olsa bazı kadınlar hamileyken regl olabiliyormuş sizde de oldu mu hiç