Ayse_3065 AnneeeG1 ya şuan aynı durumdayım ve çok korkuyorum sağlıksız gebelik diye 19 Mart 159.7 23 Mart 465.4 25 Mart 619.5 Değerlerim çok yavaş artıyor.yarin bir daha verecem
trkmn1903 Ayse_3065 ilk değer %100 den fazla 2. Degerij %75 artmış benim doktorum ikinci gunde %60 artması yeterli demişti.
Ayse_3065 trkmn1903 ama canım benim ilk değer ve ikinci arasında 4 gün var doktorum çok olumlu konuşmuyor inşallah benimde mucize olur
trkmn1903 Ayse_3065 ama zaten 3 gün 72 saat yapıyor ve %100 oluyor endişelenmeyin bugun kan verin bakalım birde tek doktora bağlı kalmayın inşallah sağlıklı bir sekilde ilerler 🥰
Sehho trkmn1903 ikinci değer %50 bile artmamış hesabınız yanlış 75 değil yani. Ama inşallah güzel haberler alırlar
Ayse_3065 trkmn1903 ya inşallah gerçekten insan umutlanip böyle olunca tükeniyor rabbim hepimize yardım etsin
Ayse_3065 trkmn1903 gitmedim sabah gidecektim ama öğleden sonra olsun dedim.korkuyorum açıkçası geciktiriyorum