30+4 haftalık hamileyim ve sabah açık pembe leke geldi diye acile gittim nst ye bağladılar ilk başta 12 falan iken yavaş yavaş artmaya başladı ve 50 ye kadar cikti ben birşey hissetmiyorum ama sancımın olduğunu yatış yapılması gerektiğini söylediler ve açıklık var mı yok mu diye muayene ettiler açıklık yoktu o zaman yatırmayalım dediler nst de 50 sancı yüksek değil mi pek bı bilgim yok da