Nouwellemariee canım bence senin gec döllenmen var yada daha kese tam olusmamıs doktorunu acil değiştir. Ben 2 senedir aynı doktora giderim cok memnunum daha adetim gecikmemişti 3 gün vardı kanda 103.7 cıkmıstı ve aynı bu fotodaki gibiydi kesem ve doktor suan net bisey söyleyemem kese var gibi ama 2 gün sonra kan ver adetin 10 güne yaklasık gectikten sonra görebiliriz ancak dedi ve ben keseyi net olarak gercektende 10 gün gecmisti gördüm
https://i.hizliresim.com/pbDvko.jpg bak bu 10 gün gectikten sonra 15. Bilmem kac yazıyor. Ama alt kısmında 0.00 yazıyır yanlıs yerede bakmıs olabilirsin yada en kötü doktoruna değiştrimeni tavsige ederim