Rbs06 Taze annesiniz, sağlıkla büyütün yavrunuzu.
Lütfen bir ablanız gibi görerek dediklerimi ciddiye alın.
3,5 aylık bebek TV’den anlamaz sadece renkler ve sesler ilgisini çeker.
Şimdiden bu şekilde yaparsanız 1 2 yaş civarı bağımlı bir çocuk olur. Önüne geçemezsiniz.
Biliyorum siz de rahatsızsınız bu konuda. Rahatsız olduğunuzdan konu için adım atmalı ve buradaki deneyimli annelerin fikirlerini önemsemelisiniz🌸
Önerim:
İlk çocuğunuz sanırım o varken uyanıkken 1.önceliğiniz onunla ilgilenmek olsun. Ev işi sonra gelsin.
Taşınabilir ana kucağı alarak gittiğiniz odaya bebeğinizi de götürüp orada işinizi yapabilirsiniz. Ana kucaklarına oyuncaklar asılı oluyor ya da kendiniz alabilirsiniz.
Ona renkli bezden olan gıcırtı çıkaran kitaplar alabilirsiniz ebebekte falan var.
Çıngıraklar alıp eline verebilirsiniz.
3 aylık bebeğin zorluğu yok aslında pek de☺️
Bütün bunlar zor gibi gelse de Rutinle alışıyorsunuz.
TV açılmaz 3 aylık bebeğe. Lütfen bu dediklerime kulak verin 🌸
Sevgiyle, sağlıkla büyütmek nasip olsun 🙏