Kızlar ben şuan 8 haftalık gebeyim pazartesi günü (7 haftalıkken) kanamam oldu ve acile gittik birkaç gün daha kanamam devam etti ama az az bebekte bir sıkıntı görmediler çok şükür. Bu sırada kendi doktoruma durumu yazdım daha sonra kendisine mesaj attım kontrolü öne çekelim ben korkuyorum siz de bir bakın bebeğin durumuna benim durumuma hani şuan nasılız bana dediği geçen hafta gelmişsiniz ( o zaman normal kontrolümdü) tabi gelebilirsiniz ama daha erken olur. Neyin erkeni pardon benim kanamam olmuş normal kontrole gelmiyorum ki benim söylemeden onun beni çağırması gerekmez miydi gelin birde biz takip edelim durumu diye ben mi yanlış düşünüyorum?