Merhaba arkadaşlar ben 7 haftalık hamileyim tüp bebekle hamile kaldım ve benim kesenin etrafında kanama alanı oluşmuş bir haftadır geçmiyor bende çalışıyorum bir aydır işe gitmiyorum aile hekimi rapor verdi üst üste ve ben kadın doğum dokturuma kontrole gittiğim de düşük riskin devam ediyor ama çalışa bilirsin diyor bende adliyede memurum (mübaşirlik yapıyorum zor yani ne yapmam lazım dokturumu değiştirsem kafam Allah bullah benim gibi olan var mı