Kızlar 35 hafta olmak üzereyim 30 şu haftalardan belli sağ elimde daha çok olmak üzere sabahları şişlik oluyordu ama artık elimdeki şişlik çok arttı.Eklem yerlerim de ağrıyor parmaklarımda.
Sol elimde de hafif var ve onda da eklem ağrısı az da olsa var.Kan vermiştim magnezyum düşük çıktı magnorm alıyorum akşamları.Bu ağrılar ve şişlik sizde de oluyor mu?Magnezyumla geçer mi?
Tansiyonum normal idrarımda protein gözükmedi.Başka yerde de çok ödemim yok.