Merhaba anneler 5. Haftadayım sadece sabahları kahve pembe lekenmelerim oluyor akıntım geldiğinde görüyorum peçeteye silince 3 gündür devam ediyor yaşayanlarınız var mı endişe ediyorum. Doktor bu hafta lekenmeleriniz olabilir kanamanız olmadıkça endişe etmeyin dedi ama emin olamıyorum yaşayan iyi ve ya kötü deneyimi olan anneler yazabilir mi 😔