Ayseguls_baby Kızlar bugün tam 36 haftalık oldum. Az önce uyandım kan geliyor sıvı şekilde aynı zamanda belim de ağrıyor. Nişan mı bu? Ne yapmam gerekiyor
Rabella351903 Ayseguls_baby Ağrın da varsa doğum başlamak üzere olabilir ama sancı takini yap 5dk da bir gelen düzenli ağrıların varsa zaman kaybetme git çünkü herkesşn foğum ve sancı başlangıcı bir olmayabiliyor
Yldz_2025 İlk gebeliğin hiçbir bilgim yok ama kan varsa acile gidin bence veya kendi doktorunuza gidin hemen
Meleekdincc Ayseguls_baby çok geçmiş olsun içinizi ferah tutun iyi düşünelim iyi olsun Rabbim sağlık versin ikinizede
Ayseguls_baby Kızlar acilden çıktım nst de sancım çıktı. Rahmim yumuşamış, açılma başlamış dedi. Yatış önerdi. Kendi hastaneme geçiş yapıyoruz