Leyliiiimm merhaba arkadaşlar doğum yapalı 3 gün oldu göğüs uçları hafif yara oldu her seferinde ilk verdiğimde çok canım yanıyor napabilirim
sdfdml02 Leyliiiimm ben herşeyi denemiştim ilk doğumum da en pahalı kremleri bile ama asla işe yaramadı . Ayva çekirdeklerini suda beklet o jel oluyor sonrasında onu sür hemen geçiriyor
beyzzsenturkkk Leyliiiimm doğal zeytinyağı ya da kantaron yağı sür sütyen giyme bir süre hava alsın göğüslerin dar sıkı yapısan şeyler giyme kısaca biraz cıplak bırak ıslak kalmamasına özen göster emzirme sonraları ıslaksa kurut yağla
minnosbirkiz Leyliiiimm philips aventin şeffaf göğüs kalkanları benim kurtarıcım olmuştu, kremleyip onu takardım, hemde akan sütü toplardı, çok memnun kalmıştım
Sudedemirer Tahinin üstündeki yağı sürüp gümüş kapak koyunca çok rahatlatıyor sütyen yada gögüs pedi kullanmayın daha çok tahriş ediyor
Nisanmomy Leyliiiimm nette yorumlarda lansinoh göğüs kremi sürüp Philips göğüs kalkanı taktıklarında iyi geldiğini okumuştum