Kahvedelisi ilk doğumumda kadınlar doğum hikayelerini anlatırken lütfen zordu acılıydı gibi şeyler anlatacaksanız anlatmayın derdim, böyle hikayeleri tamamen kulaklarım tıkalıydı,
Ve kendime hep şunu dedim, dünyadaki tek kadın ben değilim ve birtek ben doğurmuyorum, bu binlerce yıldır olan bişey, bu kadar kadın nasıl doğurduysa bende doğurabilirim dedim, ve ekledim Allah insana taşıyamayacağı yükü vermez, dayanılamayacak olsaydı, insanlar hiç 2. yi doğururmuydu, 2-3-4-5 böyle böyle devam edenler var, anlattıkları kadar zor olsaydı hiç bu sayı artar mıydı. Dedim hep kendime ve normal doğum yaptım. Hiçte öyle abartılanlar kadar zor değildi, evet sancı var, biraz fazlaca bir sancı ama dayanılamayacak gibi de değil, ben bi kaç ay önce bir anda mide ağrısı çektim gaz sancısıymış, mesela o doğum sancısından daha da zordu, yani doğum öyle dedikleri kadar zordu, kemiklerim kırıldı gibi bişey değil, sen nasıl düşünürsen öyle olur, kendine kolay bişey doğal bişey diye bunu kabul ettir, ztn doğumun kolaylığı zorluğu birazda beyinde bitiyor. Umarım sana faydalı olmuştur. Şuan 2. Ye hamileyim, sabırsızlıkla o ilk buluşmayı bekliyorum, oğlumu kucağıma aldıgımdaki sevincimi heyecanımı hiç bişeyde hatırlamıyorum. Ee acılıysa bile o an için değer, yavrunu kucağına alınca bitiyor ❤️🌹