prensesannesi611 aa aynı durumdayız. 6ay önce doğum yaptım. Hiç adet görmedim. İki gün önce leke geldi sonra kesildi. Yerleşme kanamasına benziyordu. Test yaptım içim rahat etsin diye negatifti 😂 aile hekimi anne sütü alıyorsa 6.aydan sonra olunuyor genelde adet 1ay daha bekle sonra bir kadın doğuma görün dedi. Burada duyduğum emzirme döneminin tamamında adet görmeyenlerde var. Bu arada ilk kızımda direkt 40ımdan sonra düzenli adet görmüştüm. Bu sefer olmadım daha bakalım 1 ay daha bekleyeceğim