semap_13 benim 3 erkekten sonra ilk kızım olcak inşlh bende şubat sonu mart başı gibi doğum gözüküyor, hiç bir şeyimiz olmadığı için bende bişeyler aldım 2hafta kadar oluyor. 10 yarım kol 5 kısa kol zıbın, 8 adet tulum,6tane uzun kol zıbın ve pijamalı takım, 6 tane altüst şapka eldivenli takım, 2 tane 10 lu hastane çıkışı, 3 tane mevsimlik battaniye, 3 tane müslin battaniye, 15 tane çorap, 21 ağız mendili. Bu aldıklarımı tahminen 3 4 ay kadar giyer diye düşünüyorum zaten sonra da havalar ısınıyor sonra da kısa kol yazlık takımlar alıcam inşlhh 🥰😄