Kızlar 1 aylık bebeğim genelde mama yerken sona doğru uyuyor kalıyor dün gece mama yedikten sonra 5 10 dk sonra kucağımda bi kaç kere öksürdü bugün de biraz önce yine mama yedikten sonra biraz geçince yine öksürdü Acaba uyukladığı için genzinde az bişey kaldı ondan mı öyle oldu sorum saçma gelmesin lütfen çok panik biriyim ondan biraz takılıyorum ilk bebeğim olunca fazla şeyim