Siyahbeyaz_ rainbowdash dua edin bana da kuzum inşallah yalancı degildir. Yaptığım testler de bunu yaşadım. Bu markayı ilk defa eczaneden sipariş edip denedim💐
rainbowdash Siyahbeyaz_ inşallah yalancı değildir ben yalancı olmasını umut etmiştim çünkü spiralim vardı beklemiyordum ama kan verince ortaya çıktı 😬
123yenianneee Siyahbeyaz_ bende bu marka test ile hamileliğimi öğrenmiştim trendyoldan almıştım hatta senin gibi belki orijinal test değildir diyip kan tahlili yaptırdım çok şükür çıktı rabbim sanaca nasip etsin inşallah canım
123yenianneee Siyahbeyaz_ benimde bu şekilde silikti bu arada yani çöpe atmak için eğilince ışık yansımasından fark etmiştim
Siyahbeyaz_ rainbowdash öyle olanlar çok şaşırıyorum yengemin öyleydi ve 3 ay adet kanaması yaşadı. Nasibi varmış demek ki kuzum maşallah 😊benimde öyledir umarım🙈
fasulyecik_ Siyahbeyaz_ ben adetime 2 gün kala yapmistim bu testten silik çizgi çıkmıştı ve hamileydim
42havvanur Siyahbeyaz_ o testi denemedim benim yaptigim test uyduruk bişeydi elite diye onla ogrendim hep 😁😁
Siyahbeyaz_ 42havvanur ben hepsini denedim kuzum bütün markalar😁 sadece güvendiğim awox ve prodoctor. Yaniltmaz inşallah