Kızlar selam. Çocuğum 2 yaşında yer yer şımarıklıklar yapıyor sabrımı zorluyor. Her dediğine tamam deyip şımartmak istemiyorum hayırıda bilsin. Ona kızıyorum bazen sesim yükseliyor hemen toparlıyorum ama sabrımı zorluyor bazen :(( bide hamileyim stresliyim. Çok üzülüyorum vicdan yapıyorum sonra hiç kızamicak mıyım nasıl olacak böyle 😔😔