Merhaba anneler oğlum 5 yaşında. Doğum yaptıktan 2 hafta sonra sol bacağım şişti toplardamarım tıkanmıştı ,kan sulandırıcı iğne kullanmıştım ve varis çorabı kullandım. Şimdi 2.ye hamileyim 7 haftalık ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Korkularım var .Benim gibi olanlar doğum sürecinizi anlatır mısınız teşekkürler 🥹🙏🌼