Merhabalar, erken doğum tehlikem vardı. Şuan 36. Haftaya kadar gelebildim. Bebeğim aşağıda olduğu ve rahim ağzı kısalığım olduğu için genital bölgem aşırı ağrıyordu. Şuan ara ara ağrı oluyor vajinamda ve karnım çok fazla kasılıyor. Bunlar yalancı sancılardır diye düşünüyorum. Doğum sancısı neye benziyor nasıl bir ağrı? Bende şuan olan gibi hem bel ağrısı hem genital ağrı mı oluyor?. Çok merak ediyorum.