bbbbaaassssstttt Kızlar herkese slm . Ben 7+2 haftalık hamileyim çin takvimine göre kız bebek olacağını söylüyor tabiki bu bir tahmin ama sizlerde deneyip daha önce tutmuşluğu oldu mu çok merak ettim 🥰🥰🥰
asya8melek bbbbaaassssstttt Çin takvimi değil de benim iki kızım da da kan değişimine göre tuttu şimdi 3.gebeliğim erkek çıkıyo ama bakalım inşallah doğrudur 😅😅
mlkunal bbbbaaassssstttt bana da kız dedi 2. Gebeliğim chat gbt ye attım orada nub a göre kız dedi sonuç bu da erkek😀
minikcivciv89 bbbbaaassssstttt çin takvimine göre kızdı doktorda kız olduğunu söyledi ne derece doğru bilmiyorum
medisinbebisi bbbbaaassssstttt Çin taksimine göre 12 ayın 10 ayı full erkek görünüyordu. Artık kesın gözüyle bakıyorduk ki kızım olacağını öğrendik🥰🥰
asya8melek bbbbaaassssstttt eşinin doğum tarihi senin doğum tarihin gebe kaldığın tarih canım ona göre bakılıyormuş
ddrys Hepsı yalan çin takvimi makas testı yüzük testi nuba falan hepsınde benim kız cıkıyordu sadece rüyalarım hep erkek dedi ve sonuc erkek💙
gizemadgzl bbbbaaassssstttt çin takvimi, nub teorisi, kese şekli hepsi tuttu bende 😂 erkek bekliyoruz
cinderella bbbbaaassssstttt benim ilk çocuğum erkekti onun doğum tarihini girdim erkek çıktı şimdi bu hamilelğimi girdim yine erkek çıktı (henüz belli değil) ☺️