30+2 gebeyim. Kontrollere gittiğimde bebeğin gelişimi normal görünüyor. Fakat benim çok iştahım yok. Çok fazla yemek yiyemiyorum. Sabahları yumurta, ceviz, avokado yiyorum genelde. Öğlenleri meyve yiyorum. Akşamları da çok geç saat olmadan akşam yemeğini yemiş oluyoruz. Sizce yetersiz bi beslenme şekli mi? Sizler neye dikkat ediyorsunuz? Nasıl besleniyorsunuz?