2,5 yaş çok küçük değil eğer imkânınız varsa bebek gelmeden onun odasını ayırın,daha 6 aylıkken oda ayıranlar var sizinki artık konuşuyordur bence zamanı da gelmiş.Biliyorum kıyamıyorsunuz ama ikinci çocukla aynı odada ikisi çok zor bebekler sık uyanır ağlar çünkü genelde