Fatma-44 kızlar selam ilk gebeliğim 34 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini çok aşşağıda hissediyorum yani mesanemde resmen dönüyor itiyor bazen canım acıyor korkuyorum
Fadime97 Fatma-44 bende 35.haftamdayım boşverin en güzeli hissetmek . Hissetmemek daha kötü bazen yan yatıyorlar bazen dik . Dik yatınca nefes almakta zorlanıyor gibi oluyorum . Yan yatınca geriniyor organlarıma baskı yapıyor bir sürü şey ama hareketli olması en güzeli 🌸🧿