QBuse1123 Merhaba arkadaşlar 37 haftalik hamileyim koltuk altımda her zaman normal.sekilde duran bir et benim vardı yeni fark ettim 3 katına çıkmış şişmiş ve üzerinde kabarcıklar olmuş su toplamış gibi başına gelen var mı varsa ne yapmam lazım normal mi
QBuse1123 eslem2121 benim.daha önce de vardı hep vardı yani ama 3 gün öncesine.kadar hiç bir şey yoktu bugün fark.ettjm birden büyümüş şu toplamış hafif dokundum kuuck kabarcigin biri patlasi su çıktı içinden
reys Benim de vardı epilasyon aletine takılıyordu hep en son yırtmıştı yarısını canım öyle yanıyordu ki. Çay ağacı kremi süre süre kurudu kendi düştü