elifgozkaman kızlar selamm🌸 henüz ⅘ haftalık hamileyim,gebeliğe adapte olamadım galiba,ani haraketler yapıp gebe olduğumu unutuyorum,,sizce normal miii??🙄🥺🫶🏻
ylnydgd elifgozkaman hareket edebildiğiniz dönemde bir hareket kısıtı yok zaten 🤣 o sebeple de hayat güzel. 4-6 daha çok çok erken bi süre sonra halsizlik uyku hali başlayacak o zaman güzelce uyuyup tadını çıkarın. Sonra zaten karnınız çıkınca isteseniz de unutamayacaksınız🤣
3kedili2bebekli elifgozkaman evet normal ilk gebeligimde yatak istirahatim vardı ve hiç hamile gibi hissetmiyordum tekme baslayana kadar da hissetmedim ondan sonra da hamile gibi davranmadim riskli olmama rağmen yani olmadı zaten erken doğurdum doğumdan sonra da anne gibi değildim evcilik oynuyor gibiydim 😂 2. Gebeliğim su an hiiic hamile gibi değilim evde var 2 çocuk nasıl hamile gibi davranayim yine tekme baslayana kadar farkına varmam herhalde doktora gidince bir an hamile gibi hissediyorum sadece bebeğimi görünce o kadar 😂
lotusflowers elifgozkaman karnımda kocaman ama hala garip garip hareketler yapıyorum. Eşim kızıyo orangutan gibi davranma diye 🤣 geçenlerde yüz üstü yatağa zıpladım o kadar korktum ki bişey olcak diye. Bide 20 haftalık hamileyim hala yüz üstü yatıyorum sürekli 🥲
elifgozkaman ylnydgd aiiyyy şimdi okuyunca bi heyecanlanmaya başladıımm,teşekkür ederrim,bu serüvenin her anının tadını çıkartıcammm🥰🥰
elifgozkaman 3kedili2bebekli ya ben de hep değil ama bazı arda unutuyorum, ne kadar tuhaf bir şeymiş ya bu serüven ve ben çok daha başındayım🥰 hepimiz sağlıkla büyütelim çocuklarımızı aminn🫶🏻