Hanımlar bu 3. Gebeliğim hatta en son çocuğum 2024te doğdu ama aklımda gebeliğe dair hiç bir şey yok her şeyi unutmuşum sanki hiç hamile kalmamışım gibi Allah gerçekten çekilen acıyı sancıyı yaşadıklarını unutuyor sorum şu 19+3 günlük hamileyim daha yeni yeni hareketlerini hissediyorum ilk hareketleri sürekli olmuyordu dimi günde bazen 1 2 defa oluyor şiddeti çok az hafif hafif yoksa daha mı çok olmalı birde benim plasentam anterior yani bebeğimin önündeymiş hareketleri daha geç hissettim o yüzden şuan günde fazla hareketi yok ara sıra endişeye düşüyorum korkuyorum