umransag Arkadaşlar ayın üçünden sonra yumurtam tahminimce başlıyor ilk kez ovülasyon testi aldım adetim bitti ve dört gündür yapıyorum henüz pik yok ama bugün akıntılarım başladı sizce bugünleri değerlendirmeli miyim yoksa pik olana kadar beklemeli miyim??
emine717_ umransag ovulasyonda pik görene kadar eşinin spermlerinde de bir sıkıntı yoksa gün aşırı yumurtlama gördüğün günlerde 3 gün üst üste ilişki öneriliyor canım akıntı başladığı anda yumurtlama olmayabiliyor her zaman rabbjm aratmasin tez zamanda nasip olsun inşallah sana da bana da isteyen herkese 🌸
emine717_ umransag rica ederim bu süreçte stres yönetimi de çok önemli vücut stres altındayken ilk disladigi şey gebelik oluyomuş onun için sakin olmaya bak düşünmemeye çalış Allah’ım izniyle olur 🙂
Ztkn2 Valla ovu testi falan hepsi boş siz 1 ay boyunca düzenli bir şekilde 2-3 günde bir yapınca bir sorun yoksa eğer tutar 😀❣️